BARSAN

көкжиектерді ашамыз
аңыздар жасаймыз

Біз туралы:
аңыздың жалғасы

Ежелгі әлемнің тереңдігінде BARSAN деген мифтік жануар болған. Бұл күшті жаратылыс уақыт тұманын көре алатын және оның даналығын іздегендердің тағдырын өзгерте алатын бірегей қабілетке ие болған. Аңызға сәйкес, бір кезде Жерге үлкен қауіп төнген. Даналар мен билеушілер үмітсіздікте BARSAN-ға көмек сұрап жүгінген. BARSAN мүмкін болатын шешімдердің әрқайсысының салдарын болжай алды және адамдарды планетаны жойылудан құтқаратын айқын емес жолға бағыттады. Содан бері барсан-дауылдар мен белгісіздік пердесінен өтуге тыныштық пен батылдық беретін көрегендік пен ежелгі даналықтың символы.

Содан бері барсан-дауылдар мен белгісіздік пердесінен өтуге тыныштық пен батылдық беретін көрегендік пен ежелгі даналықтың символы.
командамен танысыңыз

Қызметтеріміз

сіздің брендіңіз үшін шешімдер

Қазақстан нарығы тұтынушылардың әртүрлі талғамдары мен насихаттау стратегияларының алуан түрлілігімен, жоғары динамикасымен ерекшеленеді. Бәсекелестік күрес тек сапалы өнімді қажет етпейді, сонымен қатар тұтынушылардың назарын аудара алатын және эмоционалды жауап қайтара алатын терең зерттелген бренд концепциясын талап етеді.

Біз стратегиялық жоспарлаудан бастап шығармашылық жүзеге асыруға дейінгі комплекс маркетингтік шешімдер ұсынамыз, олар сіздің брендіңіз бен аудитория арасында күшті, эмоцияға толы байланыстар қалыптастыруға бағытталған.

1 Күшті бренд
концепциялары

Брендті жасау және дамыту - бұл шығармашылық процесс емес, зерттеу жұмысы. Біз клиенттің қызметін, оның бәсекелестерін және нысаналы аудиториясын талдаймыз, брендтің негізі болатын және оның мәнін көрсететін, нарықта үйлесімді дамуға жаңа мүмкіндіктер ашатын ерекшелігін табу үшін.
Толығырақ білу

2 Есте қаларлықтай
жарнамалық науқандар

Біз брендтің қабылдауын стратегиялық түрде қалыптастыру мақсатында жарнамалық науқандарды әзірлейміз. Біздің мақсатымыз жарнама тек өнім туралы хабарлауға немесе назар аударуға емес, сонымен қатар ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды құруға, сатып алу туралы шешім қабылдау кезінде брендті таңдауды жеңілдетуге бағытталған.
Толығырақ білу

3 Жан-жақты
визуалдық айдентика

Брендтің ерекше және есте қаларлық образын жасау, оған логотип, түс схемасы, қаріптер және басқа да дизайн элементтері кіреді - маркетингтің маңызды аспектісі, өйткені визуалдық айдентика бәсекелестер арасынан ерекшеленуге және потенциалды клиенттердің назарын аударуға көмектеседі. Сіздің бизнесіңізге арналған визуалдық айдентика жасау бойынша бізге жүгініңіз.
Толығырақ білу

4 Кешенді
маркетингтік қолдау

Біз агенттіктермен жұмыс істеуде, мердігерлердің ортақ мақсат үшін келісілген және келісілген жұмысын қамтамасыз етуде кәсіби көмек көрсетеміз. Бұл нәтижелерді тезірек, төмен шығындармен және жоғары сапа деңгейінде алуға мүмкіндік береді.
Толығырақ білу

BARSAN сіздің бизнесіңізді
қалай өзгертеді

Кімдер үшін BARSAN өсу катализаторы болады

  • Егер сіз өз маркетингіңізде өзгерістер қажет екенін түсінсеңіз, бірақ неден бастау керектігін білмесеңіз, біз көмектесеміз. Бірге сіздің бизнесіңізді дамыту үшін берік негіз қалаймыз.
  • Ұзақ мерзімді және тұрақты жұмыс істеуге ұмтылатын компаниялар үшін BARSAN сенімді серіктес болады, дамуды артық шудыңсыз қамтамасыз етеді.
  • Егер сіздің мақсатыңыз – өнеркәсіпте байқалатын із қалдыру, ықпал ету және басқаларды шабыттандыру болса, біздің командамыз сізге қажетті құралдармен ие.

Қашан BARSAN сізге сәйкес келмейді

  • Бір реттік науқандар немесе қысқа мерзімді жобалар үшін. Біздің көзқарас ұзақ мерзімді іс-әрекет жоспарын жасау мен жүзеге асыруға бағытталған.
  • Кешенді маркетингтік стратегияларға дайын емес компаниялар үшін.
  • Егер сізде брендті дамыту бойынша нақты көзқарас болса және орындаушыларды іздесеңіз, біздің компетенцияларымыз сіз үшін артық болуы мүмкін.
Біз табысты серіктестік құндылықтар мен мақсаттардың үйлесімділігіне негізделген деп санаймыз. Егер сіз бізбен жұмыс істеудің құндылығын көрсеңіз, брендіңіздің болашағын талқылайық.

Тәжірибедегі BARSAN тәсілі

Маркетингке деген көзқарасымызды көрсететін бірнеше жобаларымыз:

Hörmann

логотип Hörmann
Barsan агенттігінің негізін қалаушы Дмитрий Бартошевич және Hörmann Беларусь кеңсесінің директоры Сергей Кобринец 'бірінші нөмір' сыйлығын табыстауда.
жарнамалық бейненің скриншоты
Hörmann брендінің тұжырымдамасы: презентация скриншоты
Hörmann үшін жасалған жарнамалық материалдар

Неміс гараж есіктері, есіктер және электр қозғалтқыштарын өндіруші.

Міндет

Нысаналы аудиторияға тарату үшін негізгі бәсекелестік артықшылығын табу.

Шешім

Hörmann өнімдерін бірнеше буын неміс инженерлері жасаған, оларды әртүрлі климаттық аймақтарда сынаған.

PES GLOBAL

логотип PES GLOBAL
жарнамалық спрэдтің скриншоты: бренд тұжырымдамасын жүзеге асыру

Тау-кен өнеркәсібіне материалдар мен жабдықтар жеткізуші.

Міндет

«Сатып алу-сату» компаниясының образынан аулақ болу.

Шешім

PES GLOBAL Қазақстан тау-металлургия өнеркәсібіне жеткізілімдердің жаңа стандарттарын орнатады (жеткізушілер портфелі, жеткізілімдерді мониторингтеу, сақтандыру қоймалары, технологиялық процестердің аудиті).

3DOM

логотип 3Dom
Маркетингтік науқан: постер

Шкаф жиһазын өндіруші. Өзін отбасы үшін жиһаз ретінде орналастырады.

Міндет

Бәсекелес елеулі жеңілдіктер жариялады. Бренд образын нығайтуға және жеңілдік ұсынуға мүмкіндік беретін шешім табу қажет.

Шешім

3Dom тек ресми некеде тұрған адамдарға ғана жеңілдіктер ұсынады. Ал жеңілдік мөлшері отбасылық өмірдің ұзақтығына тікелей байланысты.