BARSAN сарапшылар командасы

Жол

Біз өнімнің немесе қызметтің бірегейлігін көрсетіп қана қоймай, адамдарды шабыттандыратын маркетингке сенеміз.

Жұмысқа деген көзқарасымыз

1

Негізінде –
маңызды айырмашылықтарды жасау және нығайту

Көптеген компаниялар медиа-бюджеттерге баса назар аудара отырып, бренд тұтынушыларға жеткізетін мағыналар мен құндылықтарды ұмытады. Тартымды идеяның болмауын үлкен жарнамалық бюджетпен өтемек, бәсекелестерден асып түсу үшін.

Біз нағыз маркетинг жарнамадан немесе тарату арналарын таңдаудан басталмайды, компанияны бәсекелестер арасынан ерекшелейтін және оны клиенттер үшін маңызды ететін нәрсені анықтаудағы терең жұмыспен басталады деп санаймыз. Бұл ары қарайғы насихаттаудың негізі.

2

Ұзақ мерзімді дамуға
баса назар аудару

Кейбір компаниялар маркетингті конверсиялар мен қысқа мерзімді мақсаттармен теңестіреді. Егер сату воронкасынан алғанда, олар оның төменгі бөлігіне шоғырланған. Нәтижесінде - «ыстық клиенттер» үшін күрес, тартымдылық құнын арттырады, ал «суық» ықтимал клиенттер ескерілмей қалады. Әр түрлі жарнамалық хабарламалар брендтің образын бұлыңғыр етеді, бұл жалпы маркетингтің тиімділігін төмендетеді.

Біздің позициямыз - ұзақ мерзімді дамуға баса назар аудару, брендингке салынған инвестициялар бизнестің тұрақты өсіміне ықпал етеді және маркетингтік белсенділіктерге салынған инвестициялардың жоғары қайтарымына әкеледі.

3

Манипуляциядан
және алдаудан бас тарту

Біз манипуляция мен алдауды насихаттау әдістері ретінде қабылдамаймыз. Біздің көзқарас клиенттермен сенімді қарым-қатынасты құруға, ашықтық пен құрмет негізінде құрылған. Біз маркетингте шыншылдық принципіне берікпіз және күмәнді жобаларға қатысудан бас тартамыз.

BARSAN агенттігінің
командасы

Дмитрий Бартошевич, портрет

Дмитрий Бартошевич –
негізін қалаушы

Маркетинг және стратегия саласындағы маман. Қазақстанда, Беларусьте, Ресейде 20 жылдық тәжірибесі бар: клиент жағынан да, маркетинг агенттіктерінен де. Еуропалық қайта құру және даму банкі (ЕҚДБ) тарапынан Беларусьте ЕҚДБ жобалары аясында компанияларға маркетингтік кеңестер ұсыну үшін біліктілігі мойындалған. 80-нен астам кәсіби мақалалардың авторы.

мақалалармен танысу

Әр түрлі өнеркәсіп салаларында (полиграфиядан бастап зергерлік өндіріске дейін) жұмыс тәжірибесі бар дүниежүзінен талантты мамандарды жинады. Бұл маркетингтік міндеттерге көптеген көзқарастардан қарауға және жаңа шешімдер ұсынуға мүмкіндік береді.

Алексей Кузьменков

Алексей Кузьменков

Графикалық дизайн,
Айдентика
Минск (Беларусь)
Сергей Ли

Сергей Ли

Бизнес-талдау
Алматы (Қазақстан)
Екатерина Пажитных

Екатерина Пажитных

Стратегиялық брендинг
Мале (Мальдив аралдары)
Павел Жуковский

Павел Жуковский

Контекстік жарнама,
Веб-талдау
Минск (Беларусь)
Саша Бизиков

Саша Бизиков

Графикалық дизайн,
Айдентика
Оренбург (Ресей)
Полина Кузнецова

Полина Кузнецова

Графикалық дизайн,
веб-дизайн
Минск (Беларусь)

Командамызға қосылыңыз

Қазіргі уақытта бос орындарымыз жоқ, бірақ біз Қазақстанда маркетингті дамытуға дайын серіктестерді қуана қабылдаймыз. Егер біздің көзқарасымыз бен жобаларымыз сізде жауап тудырса, жұмысымызды одан әрі жақсартуға қатысты идеяларыңыз болса, біз сіздің жауабыңызды күтеміз.