Hörmann кейсі
Міндет
Мақсатты аудиторияға хабар тарату үшін негізгі бәсекелестік артықшылықты табыңыз.
Шешімі
Бәсекелестер мен нысаналы аудиторияны зерттедік: зерттеу агенттігімен бірлесіп екі кезеңді зерттеу жүргіздік. Тұтынушылар тәжірибесінің карталарын әзірледік, брендтің құрылымын құрадық.
Ұсынылған бренд идеясы
Hörmann өнімдерін бірнеше буын неміс инженерлері жасап, оны әртүрлі климаттық аймақтарда сынады.
Жүзеге асыру
Бренд концепциясын әртүрлі байланыс арналары арқылы жеткіздік: компанияның YouTube арнасындағы видеолар, радиодағы жарнамалық роликтер, контекстік және сыртқы жарнама, каталогтар мен промо-сайттар.