Жобалар

Біздің жобалар:
Брендтердің даму тарихы

BARSAN көзқарасын көрсететін маркетингтік жобаларымыз бен кейстерімізді таныстырамыз. Біз міндеттің мәніне терең бойлаймыз және компанияның барлық қызметінің ядросына айналатын негізгі идеяны жасаймыз. Бұл бизнестің үйлесімді және тиімді жұмыс істеуіне мүмкіндік береді, оны артық шудан және алаңдаушылықтан арылтады, ұзақ мерзімді перспективалар мен маңызды нәрселерге назар аударуға мүмкіндік береді.

Hörmann кейсі

Міндет

Мақсатты аудиторияға хабар тарату үшін негізгі бәсекелестік артықшылықты табыңыз.

Шешімі

Бәсекелестер мен нысаналы аудиторияны зерттедік: зерттеу агенттігімен бірлесіп екі кезеңді зерттеу жүргіздік. Тұтынушылар тәжірибесінің карталарын әзірледік, брендтің құрылымын құрадық.

Ұсынылған бренд идеясы

Hörmann өнімдерін бірнеше буын неміс инженерлері жасап, оны әртүрлі климаттық аймақтарда сынады.

Жүзеге асыру

Бренд концепциясын әртүрлі байланыс арналары арқылы жеткіздік: компанияның YouTube арнасындағы видеолар, радиодағы жарнамалық роликтер, контекстік және сыртқы жарнама, каталогтар мен промо-сайттар.

Hörmann кейсі

Есіктерді, гаражды және өнеркәсіптік есіктерді, электр жетектерін шығаратын неміс өндірушісі
Промо материалдар
Основатель агентства BARSAN Дмитрий Бартошевич и директор белорусского офиса Hörmann Сергей Кобринец на вручении премии «Номер один».

Промо материалдар

Дәстүрлі жарнамалық парақшаларды «гараж қақпаларын таңдаудағы көмекшіге» ауыстырды. Hӧrmann 1935 жылдан бері жинаған экспертизасымен бөліседі және ұқсас ұсыныстар ағынында ориентирлеу көмекшісі болады.

«Шеберліктің құпиясы» аудиоролигі

Ролик Hӧrmann-ның көпжылдық тәжірибесі мен надежді гараж қақпаларын шығару бойынша экспертизасын растайды.

Видео ролик

Hörmann есіктеріне деген сенімді көрсететін көп жылдық жеке тәжірибеге негізделген оқиға.

Идея — Дмитрий Бартошевич.
Режиссер — Александр Бондарев

«Аударма» аудиоролик

Ролик әлемнің әртүрлі бұрыштарында Hӧrmann өнімдеріне деген сенімділікті және оның глобалды қол жетімділігін көрсетеді.

BARSAN агенттігінің негізін қалаушы Дмитрий Бартошевич пен Hӧrmann белорус бөлімшесінің директоры Сергей Кобринец «Бірінші нөмір» сыйлығын тапсыру кезінде.

PES GLOBAL кейсі

Міндет

«Cатып алу-сату» компаниясының образынан аулақ болу.

Шешімі

Компанияның қызметін зерттедік, бәсекелестерді талдадық, сату бөлімінің қызметкерлерімен бірге негізгі клиенттер санаттарының тұтынушылар тәжірибесі карталарын құрадық. Брендтің құрылымын әзірледік.

Ұсынылған бренд идеясы

PES GLOBAL Қазақстан тау-металлургия өнеркәсібіне жеткізілімдердің жаңа стандарттарын орнатады (жеткізушілер портфелі, жеткізілімдерді мониторингтеу, сақтандыру қоймалары, технологиялық процестердің аудиті).

Жүзеге асыру

Агенттіктің презентациялық материалдарын өзгерттік, клиенттермен және серіктестермен қарым-қатынас корпоративті стилін жаңарттық, сала журналында «Тау-кен өнеркәсібі. Орталық Азия» эксперттік материалдарды тұрақты орналастыру туралы келісімге қол қойдық.

PES GLOBAL кейсі

Қазақстан Республикасындағы тау-кен өнеркәсібі кәсіпорындарына материалдар мен жабдықтар жеткізуші
Рекламалық кіріспе скриншоты: бренд концепциясын орындау

Жарнамалық мақала

«PES GLOBAL стандарттары бойынша жұмыс істейтіндерді таңдаңыз».

Кейс Giperlink

Міндет

«Біз сатылатын веб-сайттарды жасаймыз» деген танымал хабарламадан бәсекелестерден ерекшелену үшін.

Шешімі

Негізгі бәсекелестердің коммуникациясын бөлек алып, нысаналы аудиторияның негізгі сегменттері үшін тұтынушылар тәжірибесі карталарын әзірледік. Бренд концепциясын әзірледік.

Ұсынылған бренд идеясы

Біз клиенттеріміздің клиенттерімен бір тілде сөйлейтін веб-сайттарды жасаймыз.

Жүзеге асыру

Агенттіктің даму стратегиясының анық көрінісі болды, логотипті, фирмалық түстерді, презентациялар мен компания сайтын жаңарттық.

Кейс Giperlink

Интернет-агенттігі
Веб-беттің негізгі бетінің скриншоты

«Бренд концепциясының болуы компанияның дамуына қаншалықты көмектесетінін тәжірибе арқылы түсіндік. Біз агенттіктің сыртқы келбетін ғана өзгертпедік, веб-әзірлеу нарығындағы өз орнымызды қайта қарап, бизнеске деген көзқарасымызды түбегейлі өзгерттік»

Дмитрий Лихтарович, Giperlink директоры

Әртүрлі салалардан жобаларды таңдадық, біздің икемділігімізді көрсету үшін. Егер сіз айтуға тұрарлық әңгімелер жасауға дайын болсаңыз, бірге жұмыс істейік.