Бренд концепциясы

Бренд концепциясы:
BARSAN шеберханасы

Бренд тұтынушы тарапынан сенім мен танылудың негізі болып табылады. Қатты бәсекелестік жағдайында, өзінің артықшылықтары мен негізгі құндылықтарын анық және түсінікті жеткізе алатын бренд жеңіске жетеді.

Брендтің сәтті орналасуы – сіздің ерекшелігіңізді айқындаудың кілті. Біз бұған мұқият ойластырылған концепция арқылы қол жеткіземіз, ол сауда маркасының қабылдауын қалыптастырудың тұғыр тасы болып табылады.

Бренд жүрегі —
оның концепциясы

Бренд концепциясы – бұл бренд тұтынушылар тарапынан қалай қабылдануы керек екендігі туралы анық айтылған түсінік. Бұл негізгі идея, брендті шын мәнінде бірегей және есте қаларлық етеді.

Apple алғашқы iPod-ты таныстырғанда, басқа компаниялар да mp3-плеерлер шығарып жатқан. Бірақ Apple тағы бір плеер ұсынбады. Ол идеяны ұсынды – сіздің қалтаңызда 1000 ән. Бұл идея – iPod концепциясы.

Брендинг:
логотиптен гөрі көп нәрсе

Брендинг логотип немесе корпоративтік стиль әзірлеумен тең емес. Бұл тіпті бірінші қадам да емес. Брендинг – біз бренд концепциясын жүзеге асыруға тырысатын процесс. Бұл логотип дизайнынан бастап компанияның клиенттермен қалай қарым-қатынас жасайтынына дейінгі барлық нәрсені қамтиды. Брендинг процесінде әрбір деталь, әрбір хабарлама сіздің брендіңіз туралы үлкен әңгіменің бір бөлігіне айналады, оның негізгі құндылықтары мен артықшылықтарын жеткізеді.

Анық, шабыттандыратын бренд концепциясы жоқ болса, бренд басқару бағытын жоғалтады. Ол – компания үшін компас: барлық әрекеттер мен коммуникациялар үшін бағдар орнатуға көмектеседі және команда күштерін ортақ мақсат айналасында біріктіреді.

Біз қалай жасаймыз
бренд концепциясын

BARSAN-да бренд концепциясы нарықты зерттеу, мақсатты аудиторияны талдау және компанияның қызметінің қиылысында қалыптасады. Біз саланы тереңдете зерттейміз, бәсекелестерді зерделейміз, клиенттердің қажеттіліктері мен тілектерін анықтаймыз, тұтынушылық тәжірибенің картасын құрамыз.

«Ақ дақтар» көп болса, ESOMAR мүшесі болып табылатын зерттеу компанияларын тартамыз. Аста-баста брендті ерекшелейтін және клиенттер үшін маңызды нәрсені табу арқылы мәнін ашамыз.

FAQ

1

1. Бренд концепциясы дегеніміз не?

Бренд концепциясы — бұл тұтынушылар сауда маркасын қалай қабылдауы керектігі туралы анық айтылған түсінік. Бұл негіз болып табылады және оған сүйене отырып, компанияның барлық маркетингтік және операциялық стратегиялары құрылады, олар компанияның өнімі немесе қызметінің күшті және тұрақты бейнесін қалыптастыруға бағытталған.

Визуалдық айдентикадан айырмашылығы, ол логотип, түс палитрасы, типография және басқа графикалық элементтерді қамтиды, бренд концепциясы сауда маркасы шақыруы тиіс ассоциациялар мен сезімдерге фокус жасайды. Бұл стратегиялық көзқарас брендтің аудиториямен қалай байланыс жасайтынын және оның бәсекелестерден қалай ерекшеленетінін анықтайды.

2

2. Концепцияға не кіреді?

Концепцияның негізгі элементтері:

  • Бәсекелестік ортаны талдау: Рынокты зерттеу және бәсекелестерге қатысты орналасу.
  • Нысаналы аудиторияны зерттеу: Өнім немесе қызмет тұтынушыларының негізгі топтарын анықтау және талдау.
  • Бренд құрылымы:
    • Атрибуттар: Өнімнің негізгі сипаттамалары мен қасиеттері.
    • Рационалды және эмоционалды артықшылықтар: Компания өнімдерін немесе қызметтерін пайдалану арқылы тұтынушылар алатын артықшылықтар.
    • Брендтің тұтынушыларға уәде беруі.
    • Бренд жеке басы: Сауда маркасымен байланыстырылатын мінез-құлық және сипаттар.
    • Бренд мәні: Сауда маркасын анықтайтын және оны бәсекелестерден ерекшелендіретін негізгі идея.
  • Байланыс принциптері: Тұтынушылармен қарым-қатынас стратегиялары мен тәсілдері.
3

3. Бренд концепциясын жасау қанша тұрады?

Қызметтің бағасы 1,8 млн. теңгеден басталады. Ақырғы құны рыноктың ерекшеліктеріне, бар бренд активтерімен интеграциялау қажеттілігіне, аймақтық бейімдеу талаптарына және басқа да жеке қажеттіліктерге байланысты өзгереді.

Бренд концепциясын жасауға инвестициялау брендтің танымалдығын арттыру, клиенттердің адалдығын нығайту және - ақырында - сатылым көлемін ұлғайту арқылы ақталады. Тиімді концепция клиенттермен байланысты нығайта отырып, адал жақтастар қауымдастығын қалыптастырады, бұл сауда маркасын нарықта көрнекті етеді.

Жобаңыздың нақты бағасын бағалау және барлық мүмкіндіктерді талқылау үшін, өтінеміз, бізбен байланысыңыз. Сіздің бизнесіңіздің қажеттіліктеріне арнайы бейімделген кешенді шешімдер ұсынуға дайынбыз.