Жарнамалық
науқандар
Адамдар айтатын жарнамалық науқандарды жасау
Біз жарнаманың күші уақытша назарды тартуда емес, брендтің ұзақ мерзімді ассоциацияларын және менталдық қолжетімділігін жасай алу қабілетінде екеніне сенеміз. Біздің принципіміз - брендтің мәнін және оның тұтынушыларға беретін уәдесін көрсететін анық және жалғыз кілттік хабарламасы бар жарнамалық науқандар жасау.
Маркетинг тиімділігіне негізделген жарнамаға көзқарас
Жарнаманың негізгі мақсаты - сатылымды арттыру деген пікір бар. Бұл дәл емес. Жарнама тікелей өнімнің танымалдығы мен қабылдауына әсер етеді. Ал сатылым жарнама әсер ете алмайтын факторлардан кеми түсуі мүмкін. Жарнаманың әсері - себеп-салдар байланысы емес, ықтималдық. Жарнама сіздің өніміңізді таңдау ықтималдығын арттыра алады, бірақ одан артық емес.
Біз Les Binet сияқты жетекші маркетингтік сарапшылардың зерттеулері мен түсініктеріне сүйенеміз. Жарнаманың нақты құндылығы брендпен ақыл-ой қолжетімділігі мен жағымды ассоциациялар құру арқылы сатылымдар мен баға деңгейін сақтауда жатыр.
Сіздің брендіңіздің өсуі үшін жағдай жасаймыз
Біздің мақсатымыз – тек сатылымды ынталандыру ғана емес, тұтынушылар үшін бірінші таңдау болатын күшті және танымал бренд жасау. BARSAN компаниясымен жұмыс істей отырып, сіз өнімді насихаттауға, оның ішінде сіздің брендіңізді тек көрінетін ғана емес, сонымен қатар маңызды ететін жарнамалық идеялар мен науқан тұжырымдамаларын әзірлеуге кешенді көзқарас аласыз.
BARSAN дайындаған әрбір жарнамалық науқан уақыт өткен сайын брендтің танымалдығын арттыруға және оның ұзақ мерзімді жетістікке жетуіне көмектесетін кең маркетингтік стратегияның маңызды бір бөлшегі ретінде жасалған.
Мысал:
BARSAN жарнамалық науқандарды қалай іске асырады
Корпус мебелінің өндірушісі өз тауарларына жеңілдіктер ұсынатын акция ұйымдастыруды шешті. “-20%” деген парақшаларды басып шығарып, сатып алушыларды күтуге болар еді. Бірақ біз бренд концепциясынан бастадық. Тұтынушы өз өнімдерін отбасылық жиһаз ретінде позициялады. Бағаны қалай төмендетіп, бренд құндылықтарын қалай көрсетуге болады?
Біз тек ресми некеде тұрғандарға ғана жеңілдіктер ұсынуды ұсындық. Ал жеңілдік мөлшері отбасылық өмір сүру стажына байланысты болуы керек. Мұндай көзқарас тек акцияға назар аудармай, сонымен қатар өнімді отбасы үшін мебель ретінде позициялауды нығайтты.