
Дмитрий Бартошевич –
негізін қалаушы
Маркетинг пен стратегия саласындағы сарапшы. Қазақстанда, Беларусь пен Ресейде 20 жылдан астам тәжірибесі бар: тапсырыс беруші тарапынан да, маркетингтік агенттіктер тарапынан да. 2024 жылы осы көпжылдық тәжірибе BARSAN агенттігінің негізіне айналды.
Дмитрий Еуропалық Қайта Құру және Даму Банкі (ЕҚДБ) жобалары аясында компанияларға маркетингтік консультация беру үшін ЕҚДБ-дан преквалификация алған. Ол маркетингке жүйелі көзқарасын, ірі брендтермен жұмыс тәжірибесін, CJM құру сияқты қолданылатын әдістерін баяндайтын 80-ден астам кәсіби мақаланың авторы.
Сарапшы блогы мен кейстерді оқуӘр түрлі өнеркәсіп салаларында (полиграфиядан бастап зергерлік өндіріске дейін) жұмыс тәжірибесі бар дүниежүзінен талантты мамандарды жинады. Бұл маркетингтік міндеттерге көптеген көзқарастардан қарауға және жаңа шешімдер ұсынуға мүмкіндік береді.




