BARSAN сарапшылар командасы

Жол

Біз өнімнің немесе қызметтің бірегейлігін көрсетіп қана қоймай, адамдарды шабыттандыратын маркетингке сенеміз.

Жұмысқа деген көзқарасымыз

1

Негізінде –
маңызды айырмашылықтарды жасау және нығайту

Көптеген компаниялар медиа-бюджеттерге баса назар аудара отырып, бренд тұтынушыларға жеткізетін мағыналар мен құндылықтарды ұмытады. Тартымды идеяның болмауын үлкен жарнамалық бюджетпен өтемек, бәсекелестерден асып түсу үшін.

Біз нағыз маркетинг жарнамадан немесе тарату арналарын таңдаудан басталмайды, компанияны бәсекелестер арасынан ерекшелейтін және оны клиенттер үшін маңызды ететін нәрсені анықтаудағы терең жұмыспен басталады деп санаймыз. Бұл ары қарайғы насихаттаудың негізі.

2

Ұзақ мерзімді дамуға
баса назар аудару

Кейбір компаниялар маркетингті конверсиялар мен қысқа мерзімді мақсаттармен теңестіреді. Егер сату воронкасынан алғанда, олар оның төменгі бөлігіне шоғырланған. Нәтижесінде - «ыстық клиенттер» үшін күрес, тартымдылық құнын арттырады, ал «суық» ықтимал клиенттер ескерілмей қалады. Әр түрлі жарнамалық хабарламалар брендтің образын бұлыңғыр етеді, бұл жалпы маркетингтің тиімділігін төмендетеді.

Біздің позициямыз - ұзақ мерзімді дамуға баса назар аудару, брендингке салынған инвестициялар бизнестің тұрақты өсіміне ықпал етеді және маркетингтік белсенділіктерге салынған инвестициялардың жоғары қайтарымына әкеледі.

3

Манипуляциядан
және алдаудан бас тарту

Біз манипуляция мен алдауды насихаттау әдістері ретінде қабылдамаймыз. Біздің көзқарас клиенттермен сенімді қарым-қатынасты құруға, ашықтық пен құрмет негізінде құрылған. Біз маркетингте шыншылдық принципіне берікпіз және күмәнді жобаларға қатысудан бас тартамыз.

BARSAN агенттігінің
командасы

Дмитрий Бартошевич, портрет

Дмитрий Бартошевич –
негізін қалаушы

Маркетинг пен стратегия саласындағы сарапшы. Қазақстанда, Беларусь пен Ресейде 20 жылдан астам тәжірибесі бар: тапсырыс беруші тарапынан да, маркетингтік агенттіктер тарапынан да. 2024 жылы осы көпжылдық тәжірибе BARSAN агенттігінің негізіне айналды.

Дмитрий Еуропалық Қайта Құру және Даму Банкі (ЕҚДБ) жобалары аясында компанияларға маркетингтік консультация беру үшін ЕҚДБ-дан преквалификация алған. Ол маркетингке жүйелі көзқарасын, ірі брендтермен жұмыс тәжірибесін, CJM құру сияқты қолданылатын әдістерін баяндайтын 80-ден астам кәсіби мақаланың авторы.

Сарапшы блогы мен кейстерді оқу

Әр түрлі өнеркәсіп салаларында (полиграфиядан бастап зергерлік өндіріске дейін) жұмыс тәжірибесі бар дүниежүзінен талантты мамандарды жинады. Бұл маркетингтік міндеттерге көптеген көзқарастардан қарауға және жаңа шешімдер ұсынуға мүмкіндік береді.

Алексей Кузьменков

Алексей Кузьменков

Графикалық дизайн,
Айдентика
Минск (Беларусь)
Сергей Ли

Сергей Ли

Бизнес-талдау
Алматы (Қазақстан)
Екатерина Пажитных

Екатерина Пажитных

Стратегиялық брендинг
Мале (Мальдив аралдары)
Павел Жуковский

Павел Жуковский

Контекстік жарнама,
Веб-талдау
Минск (Беларусь)
Полина Кузнецова

Полина Кузнецова

Графикалық дизайн,
веб-дизайн
Минск (Беларусь)

Командамызға қосылыңыз

Қазіргі уақытта бос орындарымыз жоқ, бірақ біз Қазақстанда маркетингті дамытуға дайын серіктестерді қуана қабылдаймыз. Егер біздің көзқарасымыз бен жобаларымыз сізде жауап тудырса, жұмысымызды одан әрі жақсартуға қатысты идеяларыңыз болса, біз сіздің жауабыңызды күтеміз.